niedziela, 7 września 2014

Noc Rocka

Hej! Sorry że dopiero dziś dodaję tego posta o koneq "Noc Rocka" Ale wczoraj miałam karę na komputer a w piątek byłam na windows 8 i tam nie ma takiego programu którego używam do robienia screenów. Pewnie zauważyliście już te wielkie zmiany na blogu? Długo nad tym pracowałam, uwierzcie!!! No to zaczynamy! I myślę że teraz ten blog wygląda przyjaźnie, bo o to mi chodziło :) Zaczynam:


New koneq:
Mi tam się podoba, pomysłowość wielka, wszystko ładnie i starannie dopracowane i ktoś kto ma osobowość rockową może ją wyzwolić. 10/10



Ciuchy:

Ciuchy są ładnie dopracowane i od razu widać że rockowe. Mogą być i na koncerty i na wyjścia ze znajomymi i do szkoły! Świetne! 10/10


Przedmioty:
Przedmioty nie są zbyt dopracowane. Większość z nich jest z innych konkursów, moderatorzy się w tym przypadku dużo nie postarali! 3/10



Tła:
Tła są bardzo ładne, szczególnie to pierwsze lecz muszę odjąć kilka punktów za to że oba tła są tylko dla VIP-ów! 7/10






Animacje:
Animacje są wyjątkowo piękne. Wszystkie są szczegółowo dopracowane! W tym wypadku nie mam słów! 10/10!

Cały konkurs zdobywa ode mnie 40/50 punktów! Brawo!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz